Söndag och filmmys

Just nu så sitter jag och Mattias och myser i soffan framför tvn. Det är ju "the pursuit of happiness" på tv, den är ju så otroligt bra! Verkligen en sevärd film. Sitter även med en ansiktsmask just nu för kände att min hy behövdes fräschas upp lite. Ska ju iväg till skolan som jag sökt i morgon så man vill ju se pigg och fräsch ut. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra i morgon för vill verkligen komma in på utbildningen. Jag ska vara där klockan 9 och kommer vara där nästan hela dagen så tog ledigt från jobbet i morgon. Så även denna vecka blir en kort arbetsvecka då jag även är ledig på fredag eftersom då är det summerburst med Sandra! Är riktigt taggad! Men nu ska vi se klart filmen och sen blir det sovdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0