Sammanfattning!

Gör en sammanfattning i bilder om vad som har hänt de senaste 6 månaderna, så enjoy :) 
 
Kick-off med jobbet!
 
Jag och sambon hade kräftskiva med våra vänner i vår nya nya lägenhet!
 
 
 
Jag fyllde 20 år och....
 
hade en maskeradfest med mina vänner!
 
 
Jag och Mattias bokade vår resa till Thailand! 29/1-13/2
Bild på vårt hotellrum :)
 
I november så skaffade jag gymkort på Planet Fitness och började satsa på träningen!
 
Swedish House Mafia 24 november på Friends Arena♥
 
Konserten var helt galen! 
 
Vi köpte en ny soffa!!
 
Julen närmade sig och det blev en massa bak och självklart skaffade jag en julgran till min lägenhet :)
 
 
Julfest med jobbet i december! Jag och Linnéa :) 
 

Julafton :)
 
Jag bjöd min söta småsystrar till...

Disney on ice!
 
Nyårsafton!
 
Avslutar detta inlägg med en bild på mig och Cecilia för 2 veckor sedan :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0