Onsdag den 17 januari

Hallå!
Igår så orkade jag inte blogga något mer för var helt slut i kroppen och hade väldigt ont i halsen. Så spenderade hela dagen med att ligga i soffan och bara vila och titta på TV. Var riktigt skönt, kände att jag behövde det. Men idag känner jag mig mycket bättre! Så jag har planerat att gå till jobbet i morgon :) Skönt det ska bli. Det blir ganska långtråkigt att bara vara hemma och inte göra någonting. Att bara titta på tv är ganska uttråkande. 
Jag förstår inte dom som bara ligger hemma hela dagarna och inte gör någonting, hur orkar dom? Jag skulle inte klara av det, jag måste ha någonting att göra på dagarna. Annars så skulle jag bli galen :P 
Men nu ska jag ta mig en dusch och sedan lägga mig och titta på Hart of Dixie, denna serie har blivit min nya drog! Har ni något tips på en bra serie? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0