Länge sedan igen

 
Hej på er!
 
Nu har jag varit jätte dålig med att blogga på flera månader, detta är inte okej.... Har direkt ingen anledning till varför jag inte har bloggat men har helt enkelt inte haft någon ork eller haft något att skriva om. Men nu är det ett nytt år och känner att jag ska försöka igen! 
Det har hänt riktigt mycket sedan jag skrev senast i augusti. Och jag hade tänkt i morgon att ge en sammanfattning på allt som har hänt under dessa 6 månader och även ett bildmaraton. 
Men innan jag avslutar detta inlägg så tänkte jag bara informera att den 29e januari så åker jag och Mattias iväg till Thailand, Patong och blir borta i 2 hela veckor, åååh vad skönt det ska bli!
 
Nu ska jag lägga mig och titta på någon film, så vi hörs mer i morgon :) 
 
Jag, Jonna och Emelie på nyår. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0