Fullt upp i helgen!

Idag efter jobbet så gick jag till gymmet och tränade, Blev ca 1 timmes träning idag. Detta var sista träningen innan Thailand så blir tillbaka till gymmet om lite mer än 2 veckor. Lite tråkigt för har börjat få träningen till en vana men när jag kommer hem igen så blir det tillbaka till träningen. Men det ska även bli så skönt att bara åka iväg och ta det lugnt.

I morgon är det fredag och i helgen är det mycket som händer och fullt upp! I morgon så ska jag träffa Sandra. Vi ska ära sushi, dricka vin och den kanske hå ut och dansa lite :) sedan på lördag så blir det födelsedagsfirande / avskedsmiddag för min kusin som fyllt år och för att hon ska iväg till Australien. Så mycket att göra så ska lägga mig i sängen nu och somna till ett avsnitt av Hart of Dixie. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0