14 dagar kvar!!

Åååh vad jag längtar! Idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag och Mattias åker iväg till Thailand. Vi blir borta i 2 veckor och det ska bli så otroligt skönt! Detta blir faktiskt vår första resa tillsammans, och vi har snart varit tillsammans i 3 år så snabbt har det inte gått... men men, bättre sent än aldrig? Detta blir 2a gången som jag åker till Thailand, var där för 3 år sedan. Thailand är ett sådant underbart land! Starkaste minnet från den resan måste jag säga var snorklingen, det var så otroligt häftigt! Så det kommer det bli att göra igen när vi åker ner :)
Vi är borta mellan den 29/1 - 13/2. Kommer bli en massa sol, bad, goda drinkar, shopping och en massa utflykter! 
 
Hotellet som vi ska bo på i Phuket, Patong!
 
Patong beach ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0