Torsdag

Nu har jag varit dålig på att blogga, men det är bara för att det inte hänt någonting denna vecka. Jag jobbar ju som vanligt men känner inte att det är något som är kul att läsa om! Men snart blir det långledigt och en massa röda dagar så då händer det mer och lovar att blogga bättre då. Vid klockan 2 så blev det strömavbrott på jobbet så vi hade ingenting att göra, satt bara och pratade och körde lekar med kollegorna. Så när klockan närmade sig 4 och strömmen fortfarande inte var igång så fick vi gå hem. Så nu sitter jag hemma i soffan och tittar på hockey tillsammans med Mattias. Skönt att få sluta lite tidigare :)
 
Har gjort det lite hemtrevligt vid mitt skrivbord på jobbet :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0