Shopping och hockey

Annandag jul och det innebär att mellandagsrean började och självklart så var man där. Jag och Mattias var i Kista centrum redan klockan 10 när de öppnade och började kolla i butiker. Dock måste jag säga att jag är riktigt besviken på rean i år. Jag köpte inte så mycket, det enda jag köpte på rean var nya trosor. De andra var ordinarie pris på. Jag tror att man ska satsa mer på att shoppa på nätet, man hittar nog mer där! 

Efter shoppingen så blev det hockey med pappa! Matchen var i Globen idag men vi förlorade som vanligt, vi spelade riktigt dåligt. Fy!! 

Två nya skjortor från New Yorker!


Nya trosor! Den rosa är från Ginatricot och de övriga är från New Yorker! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0