2 december

Hejsan! Då var det måndag igen och vi är nu inne i december månad. Bara 3 arbetsveckor kvar, sedan är det jul och lite ledighet. Vad skönt det ska bli! Behöver lite ledigt känner jag :) Är just nu ensam hemma för mattias sitter kvar i skolan och pluggar, så har gjort middag och sen tittat på Hart of Dixie. Efter att jag hade tittat klart på alla KUWTK så visste jag inte vad jag skulle se på, men som tur var så hade det kommit ut nya Dixie avsnitt ;) Så nu blir det ännu mer mys i soffan med mina sköna morgonrock! 
 
 
Veckans planer!
 
Tisdag: Hockey! AIK - Linköping
Onsdag: - 
Torsdag: Middag/AW med kollegor!
Fredag: Julfest med jobbet :)
Lördag: Hockey! AIK - Skellefteå 
Söndag: Vilodag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0