Uppdatering!

Internet fungerar lite hur det vill här så vet inte hur ofta jag kan blogga. Men passar på nu :) igår kom vi till hotellet så sent, typ vid 12 tiden, så blev att vi gick till en restaurang och åt middag och sen gick vi och la oss. Idag har vi varit vid poolen hela dagen och druckit lite vin och öl, vi har ju all inclusive så vi passar på ;) nu har vi precis ätit middag på hotellet och ska upp och fixa oss, sen ikväll ska vi ut till centrum och kanske besöka en nattklubb eller bar!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt med värme! Men ballt du vågar alltså sola i string på semestern?:D lr blir man lurad av bilden kanske

2013-08-01 @ 22:14:04
Postat av: Nathalie

Det var verkligen super skönt och varmt i Turkiet! Hehe ja jag solade med stringbikini men endast på poolområdet, när vi gick ner till stranden så hade jag vanliga bikinitrosor :)

2013-08-09 @ 14:20:14
URL: http://alltidnathalie.blogg.se
Postat av: Hanna

Oj nu såg jag att du svarat :) Okej jag förstår! Man vill ju ha en snygg bränna, men var det inte massa män som skulle stirra då?

Svar: Nej faktiskt inte, på vårat hotell så var det mesta dels svenskar så det var lugnt :) men som sagt hade inte string bikini på stranden :p
Nathalie

2013-09-09 @ 10:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0