Hangover...

Sorry för dålig uppdatering igår men kvällen blev inte alls som planerat, men hade kul ändå. Planen var ju att alla tjejerna skulle komma hit och äta middag, föra och sen dra ut men det blev inte alls så :P Det var ingen som kunde komma hit för de hade varken busskort eller kunde fixa skjuts, så bra att man kommer på det samma dag! Men lägenheten blev ju i alla fall fin eftersom jag storstädade allt. Men det som hände igår i alla fall var att jag blev hämtad här och sedan åkte jag och jonna hem till min mamma. Sedan kom emelie, nastasia och sebastian dit så vi satt ute på baksidan och förade, var riktigt trevligt. Och sedan slutade kvällen såklart på mp!
Så just nu ligger jag i soffan och är lite halv sliten, haha :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0