Bilder del 1

Hejsan! Jag är så deppig över att vara hemma, trivs verkligen mycket bättre i värmen... Önskar ibland att jag och Mattias bara kunde släppa allt här och åka iväg och resa runt i typ 1 år. Skulle vara så häftigt. Jag mår mycket bättre när jag är utomlands, när jag kommer hem är jag alltid så trött och seg... Men drömma kan man alltid göra :P 
Tänkte lägga upp lite bilder från resan som jag har tagit med min mobil, det är ju oftast den jag har haft med mig. Men sen tänkte jag lägga upp fler bilder som är tagna med min kamera! 
 
Side at night 
 
Emelie, syrran och jag på en av restaurangerna vi tog en drink på första kvällen!
 
Baren!
 
Fick göra min egna Sex on the beach!
 
Outfit bild!
 
poolen samt en del av hotellet. Vi bodde på balkongen till höger två trappor upp!
 
Haha jag och syrran ;P
 
Öl vid poolen!
 
När vi satt på en restaurang så fick vi en varsin ros en av random snubbe :P 
 
Side by night at the beach
 
Supersöta!!
 
Dom är inte snåla med spriten här i alla fall!
 
Drinkarna vi drack sista kvällen..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0