Skåne!

Äntligen så har vi fixat det mobila bredbandet och jag har lärt mig hur jag för över bilder från min iphone till min Mac. Teknisk tjej! Så här kommer en sammanfattning på vad som har hänt de senaste dagarna och även en förklaring till varför jag inte skrivit.
I måndags så inledde jag min andra semester vecka utav 3, och det är redan fredag och snart börjar jobbet igen. Men med min nya tjänst som jag är superglad över så är det inte alls super tråkigt att komma tillbaka till jobbet, ska bli kul :)
Men i vilket fall som helst så i måndags inledde jag veckan med att åka till Skåna (Vittsjö) med min familj och här har vi varit i nu 5 dagar. Vädret kunde dock varit bättre, har inte legat på stranden en enda dag... segt. Men har över 1 vecka kvar på min semester så hoppas på bättre väder. Men vi har ändå gjort saker trots vädret :) Sammanfattar lite med bilderna nedan, för nu ropar resten av familjen att jag ska komma för vi ska spela UNO och Yatzy!
Hörs mer i morgon, det lovar jag ;) Då ska jag berätta lite om de planer vi har som vi ska göra under nästa vecka! puss
Vår super mysiga stuga!
Plockat blåbär med systrarna :)
När vi var ute med båten och fiskade, vacker solnedgång ♥
Årets första fisk!
Årets första dopp, detta gjorde jag faktiskt idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0