Nu kör vi igen!

Mitt bloggande, eller kan man ens kalla det för bloggande? Tror inte det. Men nu försöker vi igen!
Idag är det torsdag och det innebär att jag har 2 och en halv vecka kvar av min semester och att jag åker till Skåne om 4 dagar. Ska bli sååå skönt! Längtar verkligen till Skåne, blir att åka iväg med familjen men sedan så kommer pojkvännen ner den sista veckan. Härligt!
Men vad har jag annars gjort under min semester då? Inte så mycket faktiskt. Skulle åkt utomlands i söndags men ibland har man vänner som lovar mycket och sen när det kommer till kritan så blir det inte av. Riktigt tråkigt faktiskt... Men men! Så jag har mest varit hemma, varit med kompisar och i tisdags så var jag på grönan med familjen, det var så sjukt kul! Lägger upp bilder på det i nästa inlägg om ett litet tag!
Avslutar detta inlägg med min nya sjukt snygga klänning som jag har köpt:
Från Nelly! Så fin, ny favorit klänningen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0