Magnetic Nails

Var inne på ICA Maxi idag när vi var i Ängelholm och fick synd på de omtalade magnetiska nagellacket. Så jag var ju bara tvungen att pröva det! Köpte i lila färg och man får en magnetisk form på köpet så jag köpte till en form till. Dock så var det rosa nagellacket slut samt "stjärn formen" som verkar vara den snyggaste, men måste säga att jag blev väldigt nöjd med resultatet ändå! Detta är något som jag tänker fortsätta att köpa, för det är enkelt. Man penslar bara över med ett vanligt "tråkigt" nagellack men med magnet remsan/formen så blir det stor skillnad. Perfekt om man vill ha fina naglar men inte har tid eller pengar till att göra en riktig manikyr! Här har ni resultatet:

Gör så att ett vanligt nagellack blir till något mer!

Tror att nagellacket och ena magnetremsan som man får med gick på ca 70kr och magnet remsan jag lade till kostade 35kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0