Igår blev det Danmark!

Förlåt för att jag inte skrev något igår men hann aldrig göra det faktiskt. Gick upp vid klockan 6 på morgonen för att vi skulle iväg för att sedan ta tåget till Köpenhamn och sedan så var vi inte hemma fören vid 12 på natten, och då var jag för trött.
Men igår så blev det en dags utflykt till Köpenhamn/Danmark och gick på tivoli :D Det var riktigt kul och även lite omväxling att åka över till ett annat land :) Men måste säga att jag trodde att Tivolit skulle vara mycket bättre än var det var, man hade ju hört rykten om att det skulle vara som Liseberg eller lite bättre men det var det inte! Tycker faktiskt att Gröna Lund är bättre, men bara för det så betyder det inte att jag hade tråkigt :)! Här kommer en del bilder från gårdagen:

Tivoli!!
:)
En av de värsta/läskigaste attraktionerna som jag åkt i mitt liv, 5G! men är stolt att jag gjorde det och att jag åkte den 2 gånger till och med!
Systrarna inne på akvariet, dock var det inte alls så stort som jag trodde det skulle vara...
Dags att mata Sjöhästarna
Jag älskar dig ♥
Lilla Frittfall!
Love Denmark! Får köpa cider på 7eleven ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0