Härlig söndag!

Idag är det söndag och för det flesta så brukar det innebära en tråkigt dag eftersom det är måndag i morgon. Men för mig så är detta som vilken vanlig dag som helst, eller inte vilken dag som helst för min kära pojkvän har kommit ner till Skåne idag :) Nu när vi har flyttat ihop så känns 1 vecka som en jätte lång tid ifrån varandra så är så glad att han är här!
Min pappa och Mattias kom faktiskt hit väldigt tidigt på dagen så vi hann med att åka till stranden och bada + sola. Riktigt skönt var det :) Nu sitter vi i stugan och jag har tagit ett glas vin och vi håller på att grilla! Vi har även spelat badminton, sjukt kul! Men vi hörs lite mer senare, puss ♥
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0