Veckans planer

Idag är en bra dag! Har varit riktigt trött men ändå på jätte bra humör. Har även fått glada nyheter från jobbet som gjorde min dag ännu bättre! När jag kom hem så ställde jag mig och började damsuga på en gång och sen gjorde jag middag. Blev köttfärs med pita bröd, grönsaker och tzatziki, riktigt gott blev det. Just nu sitter jag och tittar på byggfällan och väntar på att Mattias ska komma hem :)
Avslutar detta inlägg med en veckans planer, det var ju så länge sen!


Måndag: jobba
Tisdag: Alla hjärtans dag! Restaurang med älsklingen ♥
Onsdag: Jobba & Middag med kusin Laura och faster
Torsdag: Jobba, Hockey derby och övningsköra med morfar!
Fredag: Jobba och sedan utgång och middag med Moa :)
Lördag: Vilodag och eventuellt bowling!
Söndag: Vilodag!



Glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0