Uppdatering

Dålig uppdatering igen, sorry. Har haft "fullt upp" i helgen och därav inte hunnit skriva. Eller okej, jag har inte haft på min dator och den här blogg appen fungerar inte trots uppdateringar... Så fixa gärna det tack!
Men vad har jag haft för mig då?

Fredag: Jo i fredags så var jag med ingen mindre än Moa! Long time ago! Efter jobbet så handlade vi lite vin, åkte till Alvik och handlade hem pizza. Sen fick jag se Moa & Felix nya lägenhet, riktigt mysig. Vill också flytta hemifrån. Men i alla fall, därefter så spelade vi Wii och sjöng Lipz. Haha Moas granne bankade på oss redan halv 7 på kvällen... undra om det berodde på våra vackra sångröster? Sen började vi göra oss i ordning och sen drog vi oss mot stan och vi hamnade på Nype. Faktiskt första gången jag var där och måste säga att jag tyckte det var riktigt kul där. Har hört lite olika åsikter om det stället men jag gillade det, definitivt ett ställe jag kommer gå tillbaka till. Det var stort och bra musik, dock ganska dyrt...


Jag i fredags!


Moa och jag, saknat dig! ♥

Lördag:
Behöver jag ens berätta vad jag gjorde i lördags? De flesta vet väll antagligen att jag är melodifestivalen nörd, haha. Så det blev hem till mamma och titta på melodifestivalen. Ush så pinsamt med Ranelid!!! Ta din kärlek och berätta om den för någon som bryr sig. Den enda som var bra och fötjänade att gå till Globen vad Molly, resten kunde åka hem.


Söndag: Efter lördag kommer söndag. För min del blev det en tripp till Kista med min kära Yassen :) Mötte upp henne i Vällingby efter hennes jobb och sen så åkte vi till Kista. Vi gick omkring i butiker och kollade lite kläder och sen så åt vi middag på Food Court. Måste säga att det finns nog inget bättre ställa att äta än i Food Court. Det finns så mycket mat att välja på, (jag tror) all mat är super god och det är till ett bra pris! För min del blev det en så sjukt god hamburgare på "Texas".

Detta var min helg! Hoppas ni hade det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0