The secret...

Som jag lovade i lördags så skulle jag berätta för er vad den roliga hemligheten var, och här kommer det. Jag och Mattias ska flytta hemifrån till en egen lägenhet! Vi tackade jag till lägenheten i lördags så nu är det bara kontraktet kvar som ska skrivas. Så vi kommer bli sambos, haha det låter så gammalt! Nä han kommer fortfarande att bara vara min pojkvän som jag bor med :)
Vill inte säga för mycket om det ännu innan kontrakt är klart men det är en lägenhet som inte ligger i underbara Järfälla... vi lämnar alltså vår hemma kommun bakom oss och börjar på nytt! Spännande! Men som sagt, bilder och mer information om det kommer att komma så fort allt är klart! Men lägenheten är superfin!!!



Glad tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0