Shopping dag!

Mamma ringde och väckte mig i morse vid 11 tiden att jag skulle börja göra mig i ordning. Jag och min lillasyster har nämligen "tvingat" mamma hela veckan att vi måste till Kista idag. Anledningen? Vi hade pratat ihop oss med min moster tidigare i veckan att vi skulle alla mötas i Kista idag och så skulle det bli en "surprise" åt mamma då hon inte visste om någonting. Och så blev det också :D jätte kul!
Därefter blev det shopping och även 5D bio! Det var riktigt häftigt måste jag säga! Kan verkligen rekommendera er att gå på det. Jag har redan snackat ihop mig med Mattias och vi ska gå på det i morgon fast ta en 10min film. Hehe. Sen så hittade jag äntligen en väska, eller okej... det blev två! Haha, jag kunde inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha så då bestämde jag mig för att ta båda. Sen så fick jag med mig ett par nya pumps till våren/sommaren. Så nu har jag shoppat klart för denna månad, måste spara pengar till en viss grej ;) jag lovar att avslöja vad det är senare ikväll eller i morgon. Så om ni vill veta vad det handlar om, titta förbi lite senare ♥



Sjukt kul!


Välkomna hem mina älsklingar ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina skor!! Vart har du köpt dom?

2012-02-26 @ 17:46:29
Postat av: Nathalie

Tack så mycket :) Jag köpt dom på Belle Shoes i Kista!

2012-03-01 @ 21:10:44
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0