Min söndag!

Igår var det söndag och jag fick låna bilen i princip hela dagen, vilken frihet! Självklart var jag ju då tvungen att passa på att köra så mycket jag kan. Först åkte jag till IKEA med mamma, moste, kusinerna och syrran. Därefter hämtade jag upp Nastasia i åkeshov, skjutsade hem henne snabbt och sen tillbaka till åkeshov! I'm crazy, i know! Därefter åkte jag hem och tittade på AIK matchen mot Timrå, som vi såklart krossade. Vi vann med 8-2, wohoo.
Sedan blev myskväll med pojkvännen. Vi åkte till Kista där vi gick och tittade på 5D bip (igen..hehe) och då tittade vi på Robin Hood som var 10 min. tyckte faktiskt att den filmen vi såg i lördags med kusinerna var bättre :P Efter "bion" så gick vi till älskade Food Court och åt middag, då blev det faktiskt mongoliskt. Så galet gott! Älskar mongoliskt :)
Det var i alla fall min söndags kväll som jag glömde uppdatera om igår!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0