Glad alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag och det innebär för de flesta i alla fall, lite extra mys och godsaker :) För min del så har dagen börjat med gelehjärtan på jobbet. Sedan blev det mat från restaurang med Mattias och nu sitter vi hemma och tittar på tv. Jag tittar på AIK - HV71 så för min del är det en helt okej dag ;) Ett extra plus i kanten är att mamma kom förbi och lämnade en påse med lite godsaker. Hur gulligt som helst! Vi fick nybakade bullar, godis och så fick jag en liten prydnad. Sen så hade mamma gjort ett fint litet kort där hon skrivit två fina rader till mig och Mattias. Tack mamma ♥
Har ni fått/ gjort något speciellt idag :)?


Choklad ask, godispåse, bullar och en söt prydnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0