Fortfarande sjuk

Ja jag är fortfarande sjuk... orkar inte längre bara ligga hemma och inte föra någonting annat än att titta på tv och sova. Har haft 39-40 graders feber i 4 dagar och nu är min kropp helt slut och har hosta och ont i halsen. Har precis börjat få tillbaka min aptit och börjat äta riktig mat igen. Har under veckan endast ätit youghurt och Varma Koppen soppa. Men är på bättringsvägen men kommer dock vara hemma från jobbet i morgon.
Var på sjukhuset i torsdags och där konstaterade dom att jag har - influensa. Så fick ett sjukintyg och om jag fortfarande är dålig så ska jag tillbaka dit igen och få nytt intyg om att vara hemma från jobbet.
Hoppas i alla fall att jag blir bättre snart, ska nu lägga mig och titta på Gossip Girl och väntar på att Mattias ska komma hit. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0