Update

Vad har hänt nu medans jag inte har skrivit något? Nja inte så jätte mycket faktiskt, jag har mest jobbat som vanligt :P Men nu i helgen så gjorde jag faktiskt en hel del kul! I fredags så bjöd jag hem några tjejkompisar till mig för att föra och sedan gå ut, dock så blev det inte som jag tänkt med så slutade med att alla åkte hem förutom Natta som stannade kvar :) Sedan så skulle hon vidare till Tanto och jag åkte faktiskt och mötte upp Moa! Vi gick till Harry B James och till min stora förvåning så hade jag faktiskt riktigt kul :D
Moa, jag och någon tjej på Harry B James!


Sedan blev det lördag och då kom mina små änglar hem till mig! Barnvakts dags! Vi lekte i lekparken, gick och handlade, tittade på film, lagade mat osv. Självklart blev det en massa godis ätande, man måste ju skämma bort syskonen ;) På söndagen så gick vi upp tidigt och gick iväg till Vilunda badet som ligger ca 5 min gångväg från mig. Så vi badade i äventyrsbadet och hade riktigt kul! Jag blev som ett barn igen. Men hade en underbar helg med mina vänner och mina syskon ♥
Mitt allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0