Nytt projekt: Balkongen!

Eftersom Mattias inte varit hemma under hela förra veckan och inte kommer hem fören på fredag så har jag haft så tråkigt så har sysselsatt mig med en massa sysslor. Ett av mina projekt just nu är vår balkong! När vi gjorde vår första inhandling till lägenheten för ca 5-6 veckor sedan så köpte vi jätte fina träplattor till balkongen. Och de har bara legat i kartongen på balkongen sedan dess, men jag kände att nu var det dags att fixa detta! Så händig som jag är så satte jag mig på balkongen och började arbeta!
Någon dag efter att golvet blev klart så började det komma konstiga fläckar på plattorna, så idag var jag och köpte olja till det. Och så har jag även oljat in det nu! Åh det kommer att bli så fint när det klart :) I morgon så ska jag köpa möblerna, så ni får se i morgon var det blir! Glöm inte det :)



Duktiga jag! Så galet snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0