Blev fika i stan med Jenny!

Nu är det dags för mig att gå och lägga mig, är helt slut! Vet inte riktigt varför men behöver en tidig kväll känner jag!
Idag efter jobbet i alla fall så åkte jag och träffade Jenny inne i stan, har ju inte träffat henne på år och dar! Vi satte oss på Café Moda, tog en chailatte, åt en macka och hade tjejsnack. Sedan blev det att gå omkring lite snabbt i affärer. Var riktigt kul! Verkligen saknat den tjejen!
I morgon så får jag sovsällskap också, väldigt välbehövligt :) Sandra och jag ska efter jobbet gå ut och äta något gott och sedan åka hem till mig och sova. Är ju fortfarande ensam hemma... och sover fortfarande med hallampan tänd... haha Silly, i know. Skulle aldrig klara av att bo helt själv!!
Men dags att gå och lägga mig, så vi hörs mer i morgon. Puss ♥
Fina Jenny och jag på studenten förra året ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0