Äntligen fått tillbaka min dator!

Sådär, nu är min älskade dator tillbaka! Så ska försöka blogga så mycket som möjligt trots att jag börjat jobba igen :P Men hann ju aldrig berätta vad jag gjorde i Söndags innan jag åkte hem till Stockholm. Vi åkte nämligen till Ullared! Det var så himla kul och så mycket vi handlade. Men det behövdes, det var ju viktiga saker som jag köpte. Nu får ni se lite bilder på det jag kom hem med! :)





 
                    TV-serier!                                                                  Nödvändigheter :)

 
              Super fina ljus, blev helt kär!                                          Smink fina nagellack!

 
                        Nya vin glas!                                                      Bästa parfymen <3

 
                                               Saker till hemmet och en plattång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0