en lång natt....

Natten mellan igår och idag var inte minst sagt lång. Började med att mamma ringde mig efter jobbet och sa att vi skulle åka in till akuten på Danderyds sjukhus, vilket var helt okej. Men det ingen av oss visste var den otroliga väntetiden!!! Ush, det är de värsta med svensk sjukvård, allt tar flera timmar.
Först så satt vi ett väntrum i ca 30 min, sen fick vi komma till en läkare där mamma bara fick göra några små tester som gick väldigt snabbt. Sedan blev det väntrum nr två.... där vi väntade i 2 timmar. Sedan fick mamma träffa en läkare igen och göra ett blodprov som gick på 2 min. Sedan blev det väntrum igen. Vi kom in till sjukhuset klockan 19.00 och var klara 03.00 på natten... jag var så trött så lade mig på en sjukhussäng och försökte vila medans vi väntade på att få åka hem. Tycker att det är kul att man säger att man ska till Akuten och sedan får man vänta på ett besked i 8 timmar... Well well, allt gick ju som tur va bra! Love my mommy ♥




Trött tjej vid 3 i natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0