Göteborg i morgon!

Japp det stämmer. I morgon kvart i 7 kommer Yassen och hennes pappa och hämtar upp mig. Vi ska då till hans jobb och förbereda allt som behövs fixas inför resan. Vad är det då jag ska göra där nere? Jo jag ska jobba på en mat mässa där nere tillsammans med Yassen. Ska bli riktigt kul :) Väldigt taggad! Ska ta med mig datorn dit ner så ska blogga där i från! Vi ska bo på ett jätte fint hotell mitt på avenyn och jag och Yassen får ett eget rum, mys! Men ska packa nu, puss!


Fint hotell va :)?


Jag har försökt att blogga regelbundet men det har gått sådär... med jobb som innebär att stiga upp halv 5 så är man väldigt trött på dagarna. Så skriver här när jag har tid och lust helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0