14e oktober

Kan redan nu förvarna att det inte kommer vara så mycket uppdatering i bloggen under helgen då jag kommer jobba mycket så finns inget att skriva om "/ Dock kommer jag skriva lite mer på söndag då det är stora grejer som händer ;) Ska ju på Britney konserten bland annat å det kommer jag ju blogga om.
Men eftersom jag inte skrev något igår så kan jag lite snabbt bara säga att jag var med min lilla pojke igår och vi tittade bla på AIK-Växsjö matchen (något som inte intresserar min pojke då han är djurgårdare...) och självklart vann AIK! 4-0, bra jobbat! Nu är det bara HV71 kvar på bortais i morgon. Viktig match då vi inte får göra som sist... men det är historia nu!
Idag så har jag jobbat (ovanligt..) sen när jag kom hem så var jag så slut att jag somnade i 2 timmar, super skönt! Därefter åkte jag ut och övningskörde i ca 1 och en halv timme, kul! Ikväll blir det en lugn kväll, ska ta och se bland annat DH avsnittet jag missade i tisdags pga hockeyn :P
Men vi hörs med senare eller i morgon, som sagt... kan inte lova att jag skriver så mycket denna helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0