Ursäkta?!

Syrran visade mig precis en artikel från Aftonbladet om Britney konserten och jag blir så förbannad! Deltagarna från IDOL fick biljetter till Britney konserten gratis, fick gå backstage och även STÅ PÅ SCENEN UNDER HENNES LÅT "I wanna go" och dansa och så har dom mage att klaga!?! De är jätte besvikna över att de inte fick ta bild med henne och att de inte fick ha några mickar och sjunga med... man ba va?! Jag skulle DÖ för att få den chansen som dom fick att stå på scenen tillsammans med henne under den låten! Förstår inte dom hur häftigt det är? Bortskämda är vad jag säger! Vet ni hur många som skulle dö för att få den chansen ni fick? Ush, blir så arg!!!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/idol/article13791340.ab


Missnöjda över att "bara" få göra detta?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0