tisdagen den 25e oktober!

Har idag varit ute och övningskört och det gick väll helt okej. Har inte kört på en hel vecka så var lite "ovan" men det gick bra tillslut. Ska övningsköra i morgon igen. Har även bokat in risk ettan nästa vecka på fredag! Har föresten inte skrivit någon veckans planer men kan redan nu säga att det inte händer någonting roligt förutom att jag ska shoppa & träffa Mattias på torsdag, annars är det bara jobb och tråkiga dagar! Men nästa vecka däremot händer det en massa skoj! Men det får ni veta senare.

Men ska lägga mig och titta på det nya avsnittet av Gossip Girl innan jag går och lägger mig :) Så vi hörs mer i morgon ♥


You will always be a part of my heart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0