övningskörning idag!

Hann knappt komma innanför dörren innan det var dags att åka ut på vägarna! Skulle gissa på att detta blir min 13e övningskörning eller nått sånt, riktigt kul! Börjar känna mig mycket säkrare på vägarna nu för tiden, inte alls lika nervös. Nu tycker jag att det är kul att köra i rondeller och vid rödlysen, förut tyckte jag det var läskigt. Har skaffat ett konto på korkortonline.se där man kan göra ungefär som teoriprovet! En jätte bra hemsida, dock inte gratis men vad är gratis med att skaffa körkort egentligen?
Började körningen ganska lugnt, åkte omkring lite i hummelmora och åkte till vattenverket/båtklubben. Sen kröde vi runt lite i Viksjö bla viksjöleden körsningen, okq8, ICA och avslutade med att köra hem till Skälby! Riktigt skoj :) Ska gå och göra middag! Ni vet, när mamma inte är hemma så är det jag som står för matlagningen för annars skulle vi ätit köttbullar hela helgen :p Skriver mer senare där jag lägger upp som vanligt en veckas planer och lite annat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0