Mina fina presenter!

Hade en jätte härlig födelsedag igår! Och eftersom jag fyllde år så hade jag ingen lust att blogga mer igår :P Men vi åt jätte god middag, fick fina presenter, fikade och sen kom Mattias och sov över, så är jätte nöjd. Hade tänkt att visa vad jag fått av både vännerna i fredags och av familjen igår :)
Och för er som undrar så har jag inte fått något av Mattias än för han har planerat något hemligt som inte jag får reda på än. Gulligt va? Har fått en del ledtrådar men kan inte komma på vad det är!!!


Det här är de presenter jag fick av mina underbara vänner ♥



Och de här fick jag av min älskade familj ♥, vuxenpoäng att jag fick två presentkort på IKEA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0