Lördag den 8e oktober

Bra uppdaterat... igår så gick jag på arbetsintervju och det gick jätte bra! Kommer få svar nästa vecka :) Sen så hämtade jag och Mattias min lillasyster från förskolan och var barnvakt i nån timme. Därefter så var det fotbolls match, ingen som missade den va? Sverige - Finland! Sverige vann såklart ;) men Finland var inte dåliga! Kvällen fortsatte med IDOL och sen åkte vi hem till Mattias och sov över där. Och självklart så är det min favorit som åker ut på en gång... Roshana, gillade verkligen henne! Jaja har fortfarande en favorit kvar och det är en av Amanda tjejerna, inte den blyga blonda :P
Är just nu hemma och ska lägga mig och kolla på film och deppa! Haha, nä men har ingen bra dag idag... ingenting jag vill prata om här i alla fall :P Pappa kommer och hämtar mig om nån timme och så ska vi se hockeylördag hemma hos honom. AIK möter ju sina kopior.. Skellefteå AIK.... måste vinna efter den senaste matchens pinsamhet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0