lite småsaker

Har i söndags när jag var i jakan med Mattias och när jag gick från jobbet igår små shoppat lite saker som är nödvändiga men kanske inte så roliga att köpa :P En av fördelarna med att jobba och ha "pengar" är att man kan göra lite små impuls köp utan att behöva tänka så mycket då jag bor hemma å det mesta går ner i egen ficka så att säga :)
Men har en massa saker jag måste köpa för min oktober lön, måste köpa en vinterjacka (det är ju inte gratis) och ett par vinter skor... precis de jag vill lägga lönen på? Inte riktigt men lika bra att ha det gjort så jag kanske inte behöver köpa en ny jacka till nästa år :)


Lösnaglar 99:- från KICKS (ska troligen ha dom i morgon, är dekoration på och orkar inte göra eget)
Garnier Ansiktsrengöring 89,50:- från H&M
Hårborste 39,50:- från H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0