Guess who...!

Jobbade idag, och detta har varit en bra dag för min del! För det första så får jag ett samtal från ett jobb som jag sökt som vill att jag ska komma på intervju på fredag! Så blir självklart jätte glad och sen hände en till sak... Ni vet ju hur jag är The Hills nörd och gissa vem som dyker upp på jobbet? Ingen mindre än Whitney Port! Shit vad coolt, sen så frågade jag om te eller kaffe också! Haha vilken nörd jag låter som!!! Måste sluta med det. Men det är som jag sa till min pojkvän idag, jag är en riktig girly girl. Jag älskar Britney Spears, jag gillar de tjejiga serierna som Gossip Girl, The Hills, Greys, DH osv, favoritfärgen är rosa, älskar klackskor och som pricket över i:et så är jag blond! Haha herregud, fast till mitt försvar så gillar jag ju hockey så då kanske jag sjunker lite på den skaran ;)?


Whitney Port från The Hills, hon var lika snygg i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0