flytta hemifrån...

Har den senaste tiden börjat att tänka jätte mycket på framtiden och ta nästa steget, dvs flytta hemifrån. Det är verkligen något jag känner att jag vill göra. Om ett bra jobb skulle dyka upp och om jag bestämmer mig för att inte plugga vidare i höst/ eller inte kommer in så tar jag nog chansen. Har varit inne lite då och då de senaste veckorna och tittat lite på lägenheter och sånt. Hur skönt skulle det inte vara med någonting eget? Underbart! Det jag kollar efter är en 2a, det skulle vara perfekt! Vill inte ha en 1a, det känns för litet. Men som sagt, just nu är det här bara lite drömmar som jag har just nu. Jag vet inte hur framtiden ser ut med jobb, inkomst osv. Mycket att tänka på. Men man kan ju få drömma?


JA TACK?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0