bilder från i fredags!

Trodde verkligen att jag skulle ha hunnit blogga under helgen men tydligen inte. I fredags var jag ganska stressad. Pga att pendeln inte gick så fick jag krångla med tuben till Vällingby och sen buss hem, därefter försökte jag power napa lite men hann inte för yassen ringde och väckte mig och sa att vi skulle köpa lösögonfransar. Sen så blev det bara så att tiden sprang iväg och mycket att göra! Men slänger in lite bilder från kvällen i fredags, mer bilder finns på facebook! Hade en jätte trevlig kväll där maten var jätte god, fick fina presenter, alla mina närmsta vänner var där och vi var utklädda! Lyckat :)



sea-woman!


Jenny (smurf) och Yassen (Alice i underlandet)


Jag och Stavve!


min playboy bunny ♥



Fina flickor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0