workaholic

Fick sommarlov i fredags men det varade inte länge! Jobbade första passet idag på Grand Hotel och jobbar ända fram till söndag, 6 dagar i sträck att gå upp fyra på morgonen... men känner ändå ingen ångest då jag tittat på vädret och det ska vara jätte dåligt hela veckan + att efter söndag så är jag ledig en hel vecka innan nästa arbetsdagar.
Snart är det midsommar btw! Vad har ni för planer? Själv ska jag nog hem till tjejkompisen Anna och fira med en massa vänner där :) Missade ju hennes grej förra året då jag, som ni vet, var i Norrtälje! Ser verkligen fram emot midsommar, kommer bli galet härligt.
Men nu är klockan mycket, 20.55. Dags att gå och sova om jag ska hinna få någon sömn innan jag ska upp om några timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0