Min senaste vecka..

Sedan jag lämnade tillbaka min macbook och nu sitter vid en pc så har jag inte alls varit lika aktiv med internet och speciellt inte bloggandet! Herregud, hur kunde jag blogga förut innan min mac? Ett mysterium. Men vad har jag då gjort de senaste dagarna då jag inte uppdaterat min blogg? Jag har varit med Nastasia och druckit vin på hennes balkong i tsidags, varit väldigt mycket hos pojkvännen förra veckan och sen så i lördags var jag på:


SUMMERBURST!




Jag och Sara :)!!


Och i skolan i tisdags så fixade vi våra lakan till flaket!!
Det är ungefär vad ni har missat :P
Ska lägga mig och titta på lite nya avsnitt av How I Met Your Mother! Ska inte säga för mycket men förhoppningsvis hörs vi i morgon, ska försöka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0