långt inlägg:

jag har verkligen varit super dålig på att blogga men det har berott på 3 saker:
* Jag har inte min mac kvar och den här datorn är så seg
* det går ibland inte att ladda upp bilder från den här datorn och jag gillar att ha bilder i inlägg
* jag har tagit studenten + jobbat på Grand vilket betyder att jag går upp 4 på morgonen och då är jag så trött så tänker inte på att blogga.


Men ska försöka blogga mer genom att kanske använda syrrans dator för att ladda upp bilder.
Igår var det Midsommar, som jag säkert tror att ingen missade. Dagen började med att Nastasia kom hem till mig och vi gjorde oss snygga med smink + kläder och drack lite cider. Sedan blev det middag med familjen då det var grillad mad såklart, super gott! Därefter fick vi skjuts till Anna där massa tjejkompisar var :) Vi spelade spel, drack lite mera och sedan var det dags för boysen att komma. Det blev ganska många som var där tillslut och kul var det. Men jag bestämde mig att ta sista bussen hem vid 2 för kände att det räckte för mig!

Midsommar outfit:

Höga svarta skjorts - TopShop
Skärp - H&M
Svart linne - Thailand
Halsband - Glitter eller Ur&Penn (osäker)
Kavaj - New Yorker

Örhängen - Ur&Penn


Glömde ju att berätta kanske det roligaste och bästa som hände igår: Jag och Nastasia bokade och betalade våran Ayia Napa resa!!! Den 4e juli åker vi från Skavsta flygplats, och som tur är har jag min moster som bor i Nyköping så vi ska åka ner till henne den 3e och sova över där och sedan ta buss till flygplatsen :)! Vi kommer vara i Ayia Napa i en vecka, kommer hem den 11e juli. Ska bli så otroligt kul!


På "Pirates" när våran klass var i Napa i början av maj nu i år!



Jag och Nastasia från midsommar firandet hos Anna :)


Pussar / Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0