körningen gick bra!

Jag lever! Övningskörningen gick jätte bra, det var nervöst men faktiskt lite kul :) Har bestämt med pappa att vi ska göra 2 gånger till innan jag åker till Cypern om 1 vecka. Jag kommer att drömma om växlar, broms, koppling och allt de där :P Men vill verkligen ha ett körkort nu, speciellt när jag ska söka jobb. Det är en väldigt bra merit att ha körkort. Så vi håller tummarna på att vi tar det snart (dvs innan årsskiftet).

Ska alldeles strax gå och lägga mig, hade tänkt att somna till fotbollen, AIK - Trelleborg. I morgon är det jobb som vanligt men ska luncha med min älskling och sen på kvällen blir det att åka hem till honom och mysa :)
Men vi hörs mer imorgon!

Puss / Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0