första doppet avklarat!

Hemma nu och sitter i myskläderna framför datorn :) Håller på att tänka ut lite mer saker som behövs fyllas på på min packlista som jag skrivit, ska ju packa resväska på fredag då jag kommer jobba + vara med älsklingen hela helgen så kommer inte hinna :P
Det blev ett första dopp för mig! Det var lite kallt i början (som det alltid är) men sen så var det skönt, plaskade lite med småsyskonen. Men nu är jag riktigt trött, har ju varit vaken sedan halv 5 i morse, (eller okej, jag tog en power nap på 1 timme tidigare). Men ändå? Hur som helst så ska vi avsluta kvällen med en film, även om jag säkerligen somnar. Så tycker att vi hörs mer i morgon :)
Visst har jag blivit bättre på att skriva den här veckan TROTS att jag jobbat?


hässelby strandbad


wet kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0