Bildbomb från Gotland!

Oj då, nu har det gått så där oääändligt lång tid sedan jag skrev. 2 veckor sedan! Men det var ju först Ayia Napa, sen när jag kom hem var jag förkyld + spenderade en massa dagar med min älskling och nu är jag på Gotland och har varit här sedan i tisdags :) Har haft det jätte bra här och vi har hunnit med en hel del. Istället för att berätta vad jag gjort varje dag så lägger jag upp lite bilder som en sammanfattning. I morgon kommer Mattias hit också till våran stuga vi hyrt, super mysigt. Har ju faktiskt varit en vecka sedan vi sågs!
Dags för kortspel! Ha det bra :)


Snäck!


Moster, mamma och jag vid ringmuren :)


vackra Visby

Shopping har även hunnits med, Köpte väskan på bilden fast en svart!


Hela tjocka släkten ♥


Raukar - den s.k gubben









Sudersand


finaste stranden på Gotland!




Familjen leker bland vågorna!


Hallshuk, otrolig utsikt!




Jossan, pappa och jag ♥


Många kyrkor har vi även tittat på...


"pippis godisaffär" från filmen, dock är den inte på samma ställe som under inspelningarna








Minstingarna och hästar




jag och Jossan stötte på denna häst igår när vi matade andra hästar... hästen hade skenat så en flicka ramlat av och hästen rymt, tur att vi "hittade" hästen så vi kunde kontakta någon. Allting löste sig tillslut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0