packar!

Håller på att packa ner allting i resväskan just nu i väntan på att moster och mamma ska komma hem. Eftersom min moster bor i Nyköping och vi åker från Skavsta så åker vi ner med henne ikväll och sover över där tills i morgon. Smart va? ;)

Är riktigt taggad på en semester till Ayia Napa tillsammans med bästa vännen! Ska bli så härligt :) Värme, sena utekvällar, massa drinkar (för 1-2 euro!!), dans, Nissi Beach å ja allt helt enkelt som erbjuds där nere. Kommer ha med mig kamera så ni kan vänta er en MASSA härliga bilder sen när jag kommer hem. Ska FÖRSÖKA att slänga in något inlägg, men förväntar er det inte. Blir i sånna fall en glad överraskning om det blir av!


Min packning! Å på sidan ser ni mitt fina plakat som jag hade på student, söt jag var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0