detta väder...

... blir så otroligt trött på detta tråkiga äckliga väder! Sedan jag kom hit har vi haft 2-3 soldagar varav en av dagarna har blåst jätte mycket så man har inte blivit varm trots solen. Sen har det bara varit mulet, molnigt, regnat och blixtrat. I torsdags så hade vi oväder, 10 000 blixtrar på 3 timmar. i Fredags hade vi klass 1 varning på oväder, har aldrig sett någonting liknande i hela mitt liv. Det blinkade konstant, det var riktigt häftigt att se! Men nu vill jag ha sol! Jag vill ligga på stranden och sola. Kommer säkerligen bli så att när jag börjar jobba igen den 8 augusti så kommer solen tillbaka...Tur att man åker utomlands i höst, vare sig det är med Mattias eller inte så ska jag iväg någonstans.
Nu är jag färdig med mitt griniga väder inlägg :) Puss

 
en fin dag vid stranden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0