tråkigt för er - ett bra tidsfördriv för mig ;)

Hur har året 2010 varit för dig? väldigt lyckat :)
Bättre än förra året? ja det skulle jag nog säga
Har du träffat några nya vänner? japp
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? att jag blev tillsammans med mattias ♥ och att jag blev 18 ;)
Har du flyttat under år 2010? nope
Har du hittat en ny låt som du älskar? ja många, har haft många Rihanna favoriter under året!
Har du kysst en främling? nää :)

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? Helt fantastisk :)
Har du varit kär? yepp, and I still are
Har du sagt jag älskar dig till någon? jaa :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig? jaa :)
Har du haft ett hemligt förhållande? haha nej


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? nej
Har du skämt ut dig? tror inte det
Har du ljugit för en vän? kan ha hänt
Har du varit ute en hel natt? nej
Har du blivit tagen av polisen? nope
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? jaa


SEXTON VEM:
Vem är din bäste vän? Har flera :P
Vem älskar du? Mattias ♥
Vem vill du bli full med? Moa!
Vem pratade du senast i telefon med? mamma
Vem har du en liten crush i? Shhhh don't tell anyone.... mattias
Vem är snyggast i världen? Utan tvekan min pojkvän!
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? min mamma :)
Vem är snällast i världen? kan inte nämna en
Vem vill du prata med? mattias och Moa :P
Vem sov du med senast? Maaaattias
Vem såg du full senast? haha mattias på den också xD
Vem vet allt om dig? skulle nog säga Cissi och Moa
Vem kysste du senast? Höhö ja det blir mattias här också!
Vem kramade du senast? mammii
Vem kan berätta allt för dig? mina närmsta vänner och pojkvännen
Vem kan du berätta allt för? mattias och de flesta av mina närmsta vänner

ANNAT:
Har du gjort en snöängel i år? nope
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? ingen aning
Har en dröm gått i uppfyllelse? japp :)
Har du någon gång testat karate?
Jaaa!
Första sporten du gick på? gymnastik
Minimorötter eller pommesfrites? pommer, I like it fat
Vad längtar du mest till just nu? att börja gymma, ta studenten och åka utomlands med pojkvännen/kompisarna!!
Har du haft vattkoppor? yeppp
Vad åt du senast? tuggummi 
Vad är du mest rädd för i hela världen? att inte hinna göra allt jag vill göra i mitt liv och att dö
Vad har du för färg på ditt påslakan? vit
Bikini eller baddräkt? bikini
Är du mörkrädd? jaa, när jag är själv
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? nope, I like it naked ;)
Riktig gran eller plastgran? riktig
Tänt eller släckt när du ska sova? släckt
Godaste drickan till frukosten? Oboy! 
Duscha eller bada? beror på. Med sällskap så bada, och själv så duscha
Vilken färg har din jacka? red!
Är du höjdrädd? njaa nä
Vilket land vill du åka till? Thailand, USA och Australien
Vad var det senaste som fick dig att skratta? min bby :)
Vad ska du göra NU? Ta en tallrik Special K och se på THE HILLS BABY!
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? jaaaa :)
Har du sett din bästa vän gråta? japp...
Vilka vitaminer åt du när du va liten? som om jag kommer ihåg?
Har du fått någon komplimang idag? hehe jaa :)
Vilka länder har du bott i? Sverige
Har du täckt någons hus med toalettpapper
Suger det här? nej då, ett väldigt bra tidsfördriv!
Har du varit på stranden? ja men det var ett tag sen :P
Har du haft en stalker? hmmm...
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? nej!
Har du varit utomlands? jaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0