stannar nog i Sverige

Har spenderat hela helgen tillsammans med älsklingen :) har varit super mysigt och skönt att bara legat hemma och myst istället för att varit ute på krogen. Men självklart är det ju också jätte kul, men behövde en lugn helg :)

Jag och mamma har idag kollat runt på en massa utbildningar och pratat framtids planer, och som det ser ut just nu så kommer jag stanna i Sverige och plugga vidare här. Sen åker jag ut och reser. Och det känns bäst så! För om jag pluggar vidare nu så har jag något att falla tillbaka på efter jag rest runt i världen, då har jag en bra utbildning i grunden! Jag och Mattias får fortsätta att vara med varandra och om jag börjar plugga i höst så kommer vi båda vara klara med våra studier ungefär samtidigt! Kommer vara 21 då jag är klar med mina studier, då har jag fortfarande tid att resa runt och leva mitt liv :) Mamma har bankat lite vett i mig. Man kan inte bara leka runt och leva livet, man måste tänka på framtiden också. Jag har tid att leka sen.

Kommentarer
Postat av: Moa

Fattar att du stannar med Mattias och så :P Men man kan ju få minst lika bra utbilding utomlands som i Sverige. Om inte bättre :P Och inom våran bransch så är det ju tillomed en merit att plugga utomlands :P Just sayin! Trodde du inte ens ville bo i Sverige sen, vad menar du med grund? :P

2011-01-09 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0